« Update on the downlaod button and other things | Main

February 14, 2008

Comments

someone who used to like esnips

I hate what esnips turned out to be in the end. I hope a better website exists so esnips can burn in the dust.

someone who used to like esnips

I hate what esnips turned out to be in the end. I hope a better website exists so esnips can burn in the dust.

Micheal Dell

Don't you get it people, ESNIPS is just one big on-going April Fool's Joke!

taik

hey

taik

hey

mania

hi
I am just a new visitor(-:
come to my weblog but it is persian(-:
bye

mania

oooh
I my address is
http://www.kalaghparbazi.blogsky.com/

Bitchin' Kitten

No new Esnips blog post in over a month! Looks like Esnips is going down the fucking shit hole. I give this site another month, and after that www.esnips.com with be nothing more than a load of stinky, warm, wet, corn covered pile of fucking shit!

Burn in hell you cunt bags.

lutfi

mas apa kabar? g kangen tanah air ta? sukes sellau di negeri orang.....tapi inget...kita harus memperkaya negeri sendiri om, jadi kapan balik buat membangun negara!!bareng-bareng investasi. d sana ada peluang usaha parkir dan ponten g? coz d sini ruwet, parkire pean abis kena angin puting beliung mas.

Tiger

Hi ESNIPS you are the best i just want to know why i can't auto play my song in myspace any more let me know please cuz i really need the auto play for myspace,keep doing wonderful work for people Esnips.

Jesus

A seed of hate from the day I was born
My right to vengeance from me has been torn
Hopeless and drugged, my black emotions seethe
Loveless and cold, my hate begins to breed

Black nebula, seething in my brain
Then your fucking world brings me down again
So I'll take my father's gun and I'll walk down to the street
I'll have my vengeance now with everyone I meet, yeah

A seed of hate from the day I was born
My right to vengeance from me has been torn
Hopeless and drugged, my black emotions seethe
Loveless and cold, my hate begins to breed, yeah

We hate you
We hate you
We hate you
We hate you
We hate you

Stephanie

What the fuck is wrong with you, esnips?! You used to be the only site on the web where people could listen to and download just about any song in the world! Now there's no way to download any music I like! FUCK YOU ESNIPS! GO JUMP OFF A CLIFF AND LAND IN THE FIREY PITS OF HELL WHERE YOU SHALL BURN FOR ALL ETERNITY!!!!

Start Deleting Abusive Accounts!

Ok, I got another Spam comment from this user: http://www.esnips.com/user/phonesex
after I demanded their account removed for having done it once before.

If it happens again, I will consider legal action.

Delete this account!

Osama

Shut the fuck up you pussy.

rosa

more account probl. mo money...cant even send myself stuff yay religious val...

GMB Murti

Hi
My Website Name Is http://www.gmb.in and We Sale Murti, Marble Murti, Marble Mandir, Marble God Idols, Ganesha Murti, Krishna Statue, Ganesha Statue, Hindu God Statues, Ganesha Idol, Hindu God Idols, Religions Idols

custom essay

very interesting!

Za Oh My Ghod

Fuck you cunt bags!

trojanhunter

My account also was lost, yesterday I opened it now there is no username:
It says:

There is no eSnips account for this e-mail address

Hey my folders are there but my account is not there.

Stupid esnip.

Ian Paul

I just knew esnips was here for keeps more power to esnips

btb

umm ok how come i cant sign in i didn't even do anything and when i check 4 my email it says the email isn't even in the data base or some crap like that... i checked my email inbox 4 a email from guys but yall didn't send anything i even looked 4 a forum post but that wasn't any there of course...can u guys u know DO SOMETHING...damn i can't even get on my profile...I bet this problem isn't even going to be fixed till next year...gosh check out ur site once in awhile dammit shit

sir Ian Paul

Well I see from the ashes a mighty Phoenix is being born and esnips now goes from strength to strength so be silent you dogs of despair and breath in the resilience of the mighty esnips new bird of splendor

sir Ian Paul

http://www.gmb.in no free advertising

Ian Williamson

Esnips is back and winning

sir Ian Paul

What a site just jam packed full of the beat in entertainment thank you esnips for being here for us
and may you be here for ever

The comments to this entry are closed.